torsdag 2 februari 2012

Star Wars: Episode 1 - The Phantom Menace... 3D!

Snart jävlar smäller det. Den 10e februari så kommer min egen lilla religion tillbaka till vita duken och är låst och laddad för 3D.


Förvisso så är jag ingen stor 3D-entusiast, men det här involverar mina favoritfilmer och då är allt episkt. Här slutar jag till och med att vara objektiv som filmfantast, utan följer ett totalt subjektiv perspektiv som endast säger att Star Wars är för film vad Elvis var för musik. Det är så jag ser på saken. Inget kommer att ändra på det. Den 10e februari så kommer jag sitta i en biostol med popcorn och uppleva nostalgiska minnen från när jag såg den som 8-åring med pappa på bio.

Jag önskar er ett lyckligt biobesök. May the force be with you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar