lördag 8 september 2012

Hansel and Gretel: Witch Hunters

Allright! Back again! Först och främst vill jag säga grattis på födelsedagen till min lillebror Axel som fyller 12 och till en av mina bästa vänner Maurits som fyller 20 idag, så vi kör ett inlägg om en film jag hittade som jag tyckte såg ball ut, nämligen Hansel och Gretel: Witch Hunters.


Vad ska man säga? Hans och Greta har vuxit upp efter äventyret med häxan i pepparkakshuset, och ägnar nu sitt liv åt att jaga häxor världen över. Finns inte jättemycket att säga utom att Jeremy Renner kommer att spela Hansel, vilket jag gillar, efter att jag är stort fan av Renner.

Å andra sidan så står Gemma Arterton på rollen som Gretel, och hon har ju mindre upphetsande kreationer så som Quantum of Solace, Clash of the Titans och Prince of Persia i bakfickan, så på den punkten är jag skeptisk.

Trailer:


Så ja... vad ska man säga? Än så länge så luktar det ju lite småflopp med lätt underhållning. Men med lite Renner-coolhet och bra action så kanske? Låt oss hoppas på det bästa.

Grattis på födelsedagen boys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar