onsdag 30 mars 2011

Rise of the Film Lord

Idag startat jag en ny blogg. Mitt namn är Kaaruh, och anledningen till att jag startar den här bloggen är för att ingen använder twitter, och för att facebooks status kan hantera för få tecken. Jag behöver mer plats att skriva på.

Bilder och information, hämtar jag från IMDB, google, och internets alla hörn, så jag tar ingen cred för det, jag bara leverar och diskuterar det här på The Film Lord bloggen :)

Pågång just nu är en hel hög med Superhjältefilmer. Ska bli riktigt roligt, och jag kommer att lägga upp poster för varje film. Vilka skådisar som är värda att nämna, vilka filmer jag tror kommer bli bra, och självklart lite bajsande på filmer jag inte tror alls på.

Får jag tråkigt någon gång så lovar jag er lite poster om gamla sköna filmer som jag rekommenderar/ ber er att aldrig se på.

Så där har vi nog första inlägget av många. Nu ska jag koka kaffe och pyssla lite med bloggens utstyrsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar