onsdag 30 mars 2011

Green Lantern

Jahaja... Då var det dags för Green Lantern! Som ni märker håller jag på att avverka alla kommande superhjältefilmer då de ligger mig varmt om hjärtat.

Dock så tror jag att årets filmflopp kommer att bli den här...


Green Lantern, eller Hal Jordan som han heter på jorden, kommer att spelas av ingen mindre än Ryan Reynolds. Ni vet han som floppade Deadpool i Wolverine: Origins? Jag tror på katastrof. Helt fel typ av skådis.

Vad jag dock finner ganska intressant är att det här är alltså något av "The Origins of the Green Lantern" vilket jag gillar, för det har man inte riktigt hört talas som innan, även om man som jag är serietidningsälskare. Så det kan bli lite intressant.

Skurken är Sinestro, som är Green Lanterns stora nemesis, vilket... tja... jag har ärligt talat inte en j*vla aning om vem det är. Förhoppningsvis så gör dom något bra av honom.

Trailer har du här





In brightest day, and blackest night... Okej då :) 29e Juli på den. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar