torsdag 16 februari 2012

Abraham Lincoln: Vampire Hunter

Min lillebror skickade mig en länk om en film som jag inte hört ett ända joota om. Trotts detta är jag i extas för tillfället på grund av en helgrym titel. Abraham Lincoln: Vampire Hunter och ifall denna urhäftiga titel inte räcker för att jaga upp er så bör det faktum att den produceras av Tim Burton, The King of Coo-Coo!



Jag får inte ut så mycket mer beskrivning om handling än att Lincoln blir hemlig vampyrmördare på sidan av presidentskapet efter att hans mamma mördas av en övernaturlig varelse. Detta kan låta tunt. Men jag känner en blandning av Nightmare before Christmas och Batman så jag kan inget annat än att bli exalterad. Dessutom har jag all respekt för Burton och hans genialitet. Jag hoppas på det bästa, medan jag dräglar över en imponerande rollbesättning. Några favoriter som Alan Tyduk (Firefly, Transformers 3) och Mary Elizabeth Winstead (Scott Pilgrim vs The World) kommer att finnas med.




Peace out Hombres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar